27.01.2014

Własny fanfik

No hej !!!

Będzie to moje własne fanfiction :)
Główna bohaterką będę ja, George Shelley (Union J) i Bradley Simpson (The Vamps)  ;D
Postacie drugoplanowe to moje koleżanki i ludzie z reala.

Oczywiście każdy będzie inaczej wyglądał, nazwiska również inne.
Natomiast imiona będą prawdziwe.
Bo bohaterów będą grali aktorzy.
Zrobię specjalną zakładkę "Bohaterowie" i każdy będzie wiedział kto kogo gra :D

Aha no i się nie przestawiłam XD
Jestem Karolina i mieszkam w Polsce (serio?)
Może w przyszłości uda wam sie wydusić coś więcej.
Nie chcę się teraz bardziej otwierać bo ktoś mnie jeszcze namierzy (lol)

Mam poczucie humoru i czasami piszę różne rzeczy.
Najgorzej jest jak tracę nad sobą kontrolę i piszę głupie rzeczy bez sensu. (ok)

No wiec CZEŚĆ XD

PS: Czytajcie bloga mordki (lolz).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz