27.01.2014

Prolog

Oława to spokojna i cicha miejscowość leżąca tuż pod Wrocławiem, który jest stolicą województwa dolnośląskiego. Miasteczko położone na południowo-zachodnim rejonie Polski nie należy do najbardziej przytulnych miejsc pobytu i zamieszkania. Jednakże, mieszkają tu ambitni i przyjacielscy ludzie. Co prawda, może miasto nie należy do najciekawszych, ale można się tu całkiem dobrze bawić jeśli znajdziemy coś lub kogoś kto nam się spodoba.
Jedną z tych osób jestem ja - Karolina, 16 letnia tajemnicza i zarazem szalona dziewczyna.
Odnalazłam swoje miejsce i ludzi, którzy mnie szanują i kochają. Jest ich niewielu, nie licząc najbliższej rodziny, ale dwie zupełnie obce osoby zawróciły mi w głowie. Odkryły moją kolejna cechę - zdolność do zakochania się. Dzięki nim potrafię otworzyć się na ludzi.

Dwóch zupełnie różnych chłopaków wypełnia moje serce.
Którego wybiorę?

Moja historia
Mój sen
Moje życie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz